Юлія Вікторівна
ДИРЕКТОР ШКОЛИ "ЯМБ"
Викладач математики, учитель економіки.
Має великий адміністративний та викладацький досвід.
Переконана, що кожна дитина – неповторна особистість зі своїми здібностями і талантами, які в сучасному шкільному освітньому середовищі повинні максимально розвиватись; завдання сучасної школи – навчити дитину думати, навчити вчитися впродовж життя, дружити і мріяти.
Любить навчати дітей математиці, пишається їх успіхами.
У роботі та житті дотримується принципу: «успіх – це ще не крапка, невдача – це ще не кінець. Вірте в себе! Бо без скромної, але розумної впевненості у власних силах неможливо бути успішним чи щасливим»
Викладач математики, учитель економіки.
Має великий адміністративний та викладацький досвід.
Переконана, що кожна дитина – неповторна особистість зі своїми здібностями і талантами, які в сучасному шкільному освітньому середовищі повинні максимально розвиватись; завдання сучасної школи – навчити дитину думати, навчити вчитися впродовж життя, дружити і мріяти.
Любить навчати дітей математиці, пишається їх успіхами.
У роботі та житті дотримується принципу: «успіх – це ще не крапка, невдача – це ще не кінець. Вірте в себе! Бо без скромної, але розумної впевненості у власних силах неможливо бути успішним чи щасливим»
Наталія В’ячеславівна
ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА ШКОЛИ «ЯМБ»
Учитель української мови і літератури, зарубіжної літератури.
Кандидат філологічних наук, учитель вищої кваліфікаційної категорії, педагогічне звання – «учитель-методист». Магістр зі спеціальності «Психологія. Соціальна робота».
Авторка більше 30 наукових праць, тренерка з медіаграмотності й психологічної підтримки, освітня експертка з інституційного аудиту.
Має великий методичний, науковий, викладацький і адміністративний досвід.
Переконана, що заклад освіти – це простір дитинства, який будується на засадах рівності, діалогу, співпраці, прийняття. Сучасний учитель має бути професіоналом, який сприяє розвитку критичного мислення, креативності та самостійності своїх учнів, застосовує індивідуальний підхід, враховуючи здібності й нахили кожного.
Учитель української мови і літератури, зарубіжної літератури.
Кандидат філологічних наук, учитель вищої кваліфікаційної категорії, педагогічне звання – «учитель-методист». Магістр зі спеціальності «Психологія. Соціальна робота».
Авторка більше 30 наукових праць, тренерка з медіаграмотності й психологічної підтримки, освітня експертка з інституційного аудиту.
Має великий методичний, науковий, викладацький і адміністративний досвід.
Переконана, що заклад освіти – це простір дитинства, який будується на засадах рівності, діалогу, співпраці, прийняття. Сучасний учитель має бути професіоналом, який сприяє розвитку критичного мислення, креативності та самостійності своїх учнів, застосовує індивідуальний підхід, враховуючи здібності й нахили кожного.
Діна Вікторівна
ПРАКТИЧНИЙ ПСИХОЛОГ
Освіта: вища психологічна.
Люблю життя у всіх його проявах та дуже люблю свою роботу. Допомогти дитині, знайти свій шлях, вирішити проблему, відчувати себе щасливою, побачити посмішку і світло в її очах – це те, заради чого я вибрала свою професію. Кожна дитина – маленька особистість, яка заслуговує гідного ставлення та підтримки.
Освіта: вища психологічна.
Люблю життя у всіх його проявах та дуже люблю свою роботу. Допомогти дитині, знайти свій шлях, вирішити проблему, відчувати себе щасливою, побачити посмішку і світло в її очах – це те, заради чого я вибрала свою професію. Кожна дитина – маленька особистість, яка заслуговує гідного ставлення та підтримки.
Вікторія Сергіївна
ВЧИТЕЛЬ ФІЗИКИ, ІНФОРМАТИКИ
Закінчила фізико-математичний факультет Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова.
Педагогічне кредо: «Учитель не носій знань, а навігатор у всебічному розвитку дитини».
Переконана, що на уроках фізики та інформатики запорукою дитячого успіху є розвиток критичного мислення, заохочення до пошуку креативних, нестандартних способів розв’язування завдань, проведення фізичних досліджень та експериментів.
Закінчила фізико-математичний факультет Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова.
Педагогічне кредо: «Учитель не носій знань, а навігатор у всебічному розвитку дитини».
Переконана, що на уроках фізики та інформатики запорукою дитячого успіху є розвиток критичного мислення, заохочення до пошуку креативних, нестандартних способів розв’язування завдань, проведення фізичних досліджень та експериментів.
Марина Сергіївна
ВЧИТЕЛЬ МАТЕМАТИКИ
Викладаючи свій предмет, ставить за мету зробити навчання математиці цікавим та захопливим. Переконана, що найважливішим завданням вчителя є навчити дітей широкому та свідомому застосуванню математики у житті. Розвиває в дітей допитливість, творчу фантазію, вміння логічно мислити, досліджувати, міркувати.
Вважає, що потрібно вірити в своїх учнів, і тоді вони будуть успішними.
Педагогічне кредо:"Безумовне позитивне ставлення до дитини, опора на позитивне в ній".
Викладаючи свій предмет, ставить за мету зробити навчання математиці цікавим та захопливим. Переконана, що найважливішим завданням вчителя є навчити дітей широкому та свідомому застосуванню математики у житті. Розвиває в дітей допитливість, творчу фантазію, вміння логічно мислити, досліджувати, міркувати.
Вважає, що потрібно вірити в своїх учнів, і тоді вони будуть успішними.
Педагогічне кредо:"Безумовне позитивне ставлення до дитини, опора на позитивне в ній".
Наталія Сергіївна
ВЧИТЕЛЬ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ
Має великий викладацький досвід, авторка методики викладання української мови «Робота з деформованим текстом. Мимовільне занурення в мову».
Навчає не лише дітей, а й дорослих в Україні та по цілому світу. Здатна закохати вас в українську мову назавжди, бо впевнена, що мова - це неймовірно цікаво, хоча й непросто. І це захоплення передає своїм учням щоуроку, інтегруючи українську мову, літературу, історію, географію та здійснюючи крослінгвальні подорожі мовами світу. Спілкується з дітьми по-дружньому. Активна учасниця Національної скаутської організації «Пласт», пластунка-виховниця новацького рою «Люті мурахи» (станиця Житомир).
Має великий викладацький досвід, авторка методики викладання української мови «Робота з деформованим текстом. Мимовільне занурення в мову».
Навчає не лише дітей, а й дорослих в Україні та по цілому світу. Здатна закохати вас в українську мову назавжди, бо впевнена, що мова - це неймовірно цікаво, хоча й непросто. І це захоплення передає своїм учням щоуроку, інтегруючи українську мову, літературу, історію, географію та здійснюючи крослінгвальні подорожі мовами світу. Спілкується з дітьми по-дружньому. Активна учасниця Національної скаутської організації «Пласт», пластунка-виховниця новацького рою «Люті мурахи» (станиця Житомир).
Тетяна Олександрівна
ВЧИТЕЛЬ АНГЛІЙСЬКОЇ ТА НІМЕЦЬКОЇ МОВ
Активна учасниця різноманітних міжнародних проєктів, зокрема: "YOUTH FOR PEACE: THE VOICE OF PEACE HAS POWER", міжнародного форуму ООН м. Женева (Швейцарія) де презентувала свою роботу "How to beat propaganda during war time".
Під час проведення своїх занять комбіную сучасні методики та використовую різноманітні інтерактивні платформи для цікавого та результативного вивчення мови.
Моє педагогічне кредо: "Якщо вчитель поєднує у собі любов до справи і учня, він - досконалий педагог".
Активна учасниця різноманітних міжнародних проєктів, зокрема: "YOUTH FOR PEACE: THE VOICE OF PEACE HAS POWER", міжнародного форуму ООН м. Женева (Швейцарія) де презентувала свою роботу "How to beat propaganda during war time".
Під час проведення своїх занять комбіную сучасні методики та використовую різноманітні інтерактивні платформи для цікавого та результативного вивчення мови.
Моє педагогічне кредо: "Якщо вчитель поєднує у собі любов до справи і учня, він - досконалий педагог".
Олена Сергіївна
ВЧИТЕЛЬКА АНГЛІЙСЬКОЇ ТА НІМЕЦЬКОЇ МОВ
Закінчила Київський столичний університет імені Бориса Грінченка.
У шкільні роки вже брала участь у програмі Erasmus+, а також відвідувала закордонні табори в Німеччині.
Моя мета — допомогти кожному учню розкрити свій потенціал через вивчення мов і розвинути впевненість під час спілкування. У своїй роботі використовую сучасні підходи до навчання та інтерактивні методи для підвищення ефективності засвоєння матеріалу учнями.
Педагогічне кредо: Помилятися — це нормально, адже без спроб і ризику жоден успіх не стане реальністю.
Закінчила Київський столичний університет імені Бориса Грінченка.
У шкільні роки вже брала участь у програмі Erasmus+, а також відвідувала закордонні табори в Німеччині.
Моя мета — допомогти кожному учню розкрити свій потенціал через вивчення мов і розвинути впевненість під час спілкування. У своїй роботі використовую сучасні підходи до навчання та інтерактивні методи для підвищення ефективності засвоєння матеріалу учнями.
Педагогічне кредо: Помилятися — це нормально, адже без спроб і ризику жоден успіх не стане реальністю.
Максим Сергійович
ВЧИТЕЛЬ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ, ТРЕНЕР З КІКБОКСИНГУ
Закінчив Національний університет фізичного виховання і спорту України. Кандидат у майстри спорту України з кікбоксингу, багаторазовий чемпіон України з кікбоксингу, чемпіон Європи.
Педагогічне кредо: «Переможе не той, хто сильніший, а той хто готовий іти до кінця».
Вважаю, що не кожен може стати олімпійським чемпіоном, але заняття спортом обов’язково допоможе людині стати сильним духом і тілом.
Закінчив Національний університет фізичного виховання і спорту України. Кандидат у майстри спорту України з кікбоксингу, багаторазовий чемпіон України з кікбоксингу, чемпіон Європи.
Педагогічне кредо: «Переможе не той, хто сильніший, а той хто готовий іти до кінця».
Вважаю, що не кожен може стати олімпійським чемпіоном, але заняття спортом обов’язково допоможе людині стати сильним духом і тілом.
Юлія Анатоліївна
ВЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Як сказав про вчителя відомий педагог С. Л. Соловейчик: «Він актор, але його глядачі і слухачі не аплодують йому. Він скульптор, але його роботи ніхто не бачить. Він лікар, але його пацієнти рідко дякують за лікування та далеко не завжди бажають лікуватися. Де ж йому взяти сили для щоденного натхнення? Тільки в самому собі, тільки у свідомості величі своєї справи».
На мою думку, викладання вимагає повної самовіддачі, цілковитої витрати розумових, фізичних та духовних сил. Я завжди намагаюсь знайти індивідуальний підхід до учня, бо кожна дитина має свій неперевершений талант від природи, а головна моя задача – допомогти розкритись його здібностям.
Як сказав про вчителя відомий педагог С. Л. Соловейчик: «Він актор, але його глядачі і слухачі не аплодують йому. Він скульптор, але його роботи ніхто не бачить. Він лікар, але його пацієнти рідко дякують за лікування та далеко не завжди бажають лікуватися. Де ж йому взяти сили для щоденного натхнення? Тільки в самому собі, тільки у свідомості величі своєї справи».
На мою думку, викладання вимагає повної самовіддачі, цілковитої витрати розумових, фізичних та духовних сил. Я завжди намагаюсь знайти індивідуальний підхід до учня, бо кожна дитина має свій неперевершений талант від природи, а головна моя задача – допомогти розкритись його здібностям.
Діана Анатоліївна
ВЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Закінчила Житомирський державний університет ім. І.Франка.
Педагогічне кредо: « Відкрити в кожній дитині душу творця, дати їй змогу пробудитися і розквітнути».
Своїм завданням вважаю зацікавити дітей навчанням, виростити їх активними, впевненими в своїх силах та можливостях.
Закінчила Житомирський державний університет ім. І.Франка.
Педагогічне кредо: « Відкрити в кожній дитині душу творця, дати їй змогу пробудитися і розквітнути».
Своїм завданням вважаю зацікавити дітей навчанням, виростити їх активними, впевненими в своїх силах та можливостях.
Христина Олексіївна
ВЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Спеціаліст другої категорії. Педагогічний стаж – 5 років. Педагогічне кредо: «Вчитель – помічник у пошуку дитиною шляху до досконалості». Освітній процес організовує з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей учнів. У роботі використовує інтерактивні методи та інноваційні технології. Діти для неї - це не тільки учні, а й друзі, партнери і помічники.
Спеціаліст другої категорії. Педагогічний стаж – 5 років. Педагогічне кредо: «Вчитель – помічник у пошуку дитиною шляху до досконалості». Освітній процес організовує з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей учнів. У роботі використовує інтерактивні методи та інноваційні технології. Діти для неї - це не тільки учні, а й друзі, партнери і помічники.
Олена Вікторівна
ВЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Закінчила Київський університет імені Бориса Грінченка.
Мета моєї діяльності - допомогти кожній дитині повірити у свої можливості, розкрити її потенціал та створити цікавий, пізнавальний, захоплюючий навчальний простір для дітей.
Педагогічне кредо:
"Учитись важко, а учить ще важче.
Але не мусиш зупинятись ти.
Як дітям віддаси усе найкраще,
То й сам сягнеш нової висоти."
М. Сингаївський
Закінчила Київський університет імені Бориса Грінченка.
Мета моєї діяльності - допомогти кожній дитині повірити у свої можливості, розкрити її потенціал та створити цікавий, пізнавальний, захоплюючий навчальний простір для дітей.
Педагогічне кредо:
"Учитись важко, а учить ще важче.
Але не мусиш зупинятись ти.
Як дітям віддаси усе найкраще,
То й сам сягнеш нової висоти."
М. Сингаївський
Тетяна Василівна
ВЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Закінчила Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського. Педагогічний стаж – 4 роки.
Життєве кредо: Цінувати кожну мить життя, насолоджуватися та радіти кожному дню, бачити в дрібницях цілий світ.
Педагогічне кредо: Вчитель-друг та порадник. Найкраще в роботі - це радість спілкування з дітьми та зацікавлені дитячі очі. Можливість учитись, творити, досягати вершин разом з учнями та пізнавати цей світ.
Закінчила Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського. Педагогічний стаж – 4 роки.
Життєве кредо: Цінувати кожну мить життя, насолоджуватися та радіти кожному дню, бачити в дрібницях цілий світ.
Педагогічне кредо: Вчитель-друг та порадник. Найкраще в роботі - це радість спілкування з дітьми та зацікавлені дитячі очі. Можливість учитись, творити, досягати вершин разом з учнями та пізнавати цей світ.
Юлія Сергіївна
ВЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ, ТЬЮТОР
Закінчила Університет Григорія Сковороди в Переяславі.
Педагогічний стаж – 5 років.
Життєве кредо: «Твори добро, щоб кращим став цей світ».
Педагогічне кредо: «Ніколи не зупинятися на досягнутому, бо життя - це процес, тому завжди потрібно рухатися уперед».
Закінчила Університет Григорія Сковороди в Переяславі.
Педагогічний стаж – 5 років.
Життєве кредо: «Твори добро, щоб кращим став цей світ».
Педагогічне кредо: «Ніколи не зупинятися на досягнутому, бо життя - це процес, тому завжди потрібно рухатися уперед».
Євгенія Олексіївна
ВЧИТЕЛЬ З ШАХІВ
Вища освіта/магістр, Шахова школа «Авангард». Кандидат у майстри спорту України.
Педагогічне кредо: «Людина рідко досягає успіху в чому б то не було, якщо його заняття не приносить йому радості» Дейл Карнегі.
Вірю, що шахи – неймовірний вид спорту, який може навчити дитину логічного мислення, дисципліні, командній роботі та силі волі. Це гра, яка допомагає будь-якій дитині навчитись як перемагати, так і програвати, даючи розуміння, як влаштований світ. Але все це ніщо без любові до шахів, без бажання грати, не дивлячись на те, хто вийде переможцем. Тому моя найголовніша ціль – почути кожну дитину і допомогти їй знайти свій чарівний світ у такому складному й цікавому виді спорту.
Вища освіта/магістр, Шахова школа «Авангард». Кандидат у майстри спорту України.
Педагогічне кредо: «Людина рідко досягає успіху в чому б то не було, якщо його заняття не приносить йому радості» Дейл Карнегі.
Вірю, що шахи – неймовірний вид спорту, який може навчити дитину логічного мислення, дисципліні, командній роботі та силі волі. Це гра, яка допомагає будь-якій дитині навчитись як перемагати, так і програвати, даючи розуміння, як влаштований світ. Але все це ніщо без любові до шахів, без бажання грати, не дивлячись на те, хто вийде переможцем. Тому моя найголовніша ціль – почути кожну дитину і допомогти їй знайти свій чарівний світ у такому складному й цікавому виді спорту.
Дмитро
ХОРЕОГРАФ
Професійний танцівник, призер чемпіонатів України, фіналіст чемпіонату Європи, учасник Blackpool Dance festival.
Для мене танці – життя з самого дитинства, частинка душі, внутрішнього світу.
Наполегливість – моє друге ім’я! Якщо ціль поставлена – вона обов’язково має бути виконана. Із задоволенням ділюсь досвідом з дітками, нашим майбутнім! Прагну відкрити їм світ краси та грації танців, а також розвивати талант, комунікативність, емоційний інтелект, впевненість у собі та своїх силах, стрункість, артистизм, швидкість реакції, загартовувати характер, формувати вміння працювати в парі, укріплювати здоров’я.
Щиро радію за кожну перемогу моїх учнів!
Професійний танцівник, призер чемпіонатів України, фіналіст чемпіонату Європи, учасник Blackpool Dance festival.
Для мене танці – життя з самого дитинства, частинка душі, внутрішнього світу.
Наполегливість – моє друге ім’я! Якщо ціль поставлена – вона обов’язково має бути виконана. Із задоволенням ділюсь досвідом з дітками, нашим майбутнім! Прагну відкрити їм світ краси та грації танців, а також розвивати талант, комунікативність, емоційний інтелект, впевненість у собі та своїх силах, стрункість, артистизм, швидкість реакції, загартовувати характер, формувати вміння працювати в парі, укріплювати здоров’я.
Щиро радію за кожну перемогу моїх учнів!
Юлія Гаврилівна
ТЬЮТОР
Закінчила Національний педагогічний університет за спеціальністю «психологія».
Життєве кредо: праця, оптимізм, самовдосконалення - запорука життєвого успіху!
Творче кредо: постійно шукати та творити, рухатися в ногу з життям.
Педагогічне кредо: щоб бути гарним вихователем, потрібно любити те, що викладаєш, і любити тих, кого виховуєш!
Маю правила педагогічної майстерності:
-ніколи не зупиняюсь на досягнутому,
-займаюсь самоосвітою,
-навчаю і навчаюсь сама,
-ділюсь з дітьми своїм досвідом
-намагаюсь бути прикладом для дітей у всьому.
Закінчила Національний педагогічний університет за спеціальністю «психологія».
Життєве кредо: праця, оптимізм, самовдосконалення - запорука життєвого успіху!
Творче кредо: постійно шукати та творити, рухатися в ногу з життям.
Педагогічне кредо: щоб бути гарним вихователем, потрібно любити те, що викладаєш, і любити тих, кого виховуєш!
Маю правила педагогічної майстерності:
-ніколи не зупиняюсь на досягнутому,
-займаюсь самоосвітою,
-навчаю і навчаюсь сама,
-ділюсь з дітьми своїм досвідом
-намагаюсь бути прикладом для дітей у всьому.