Колектив

test

Ковальова Олександра Миколаївна
ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА З НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ.
Вчитель української мови та літератури вищої категорії, вчитель-методист з 25-тирічним досвідом роботи. Лауреат другого туру Всеукраїнського конкурсу "Учитель року-2003" у номінації "Заступник директора" (Святошинського району). Має публікації в журналі «Завуч» видавництва «Шкільний світ». У своїй роботі Олександра Миколаївна використовує принцип: "Якщо ми будемо навчати наших дітей сьогодні так, як навчали вчора – ми вкрадемо у них завтра. Кожна дитина – цілий світ, можна щось привнести, головне нічого не зруйнувати! ". Життєве кредо: "Не кажи багато - зроби!".
Мурзіна Юлія Вікторівна
ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА З НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ
Викладач математики, учитель економіки.
Має великий адміністративний та викладацький досвід.
Переконана, що кожна дитина – неповторна особистість зі своїми здібностями і талантами, які в сучасному шкільному освітньому середовищі повинні максимально розвиватись; завдання сучасної школи – навчити дитину думати, навчити вчитися впродовж життя, дружити і мріяти.
Любить навчати дітей математиці, пишається їх успіхами.
У роботі та житті дотримується принципу: «успіх – це ще не крапка, невдача – це ще не кінець. Вірте в себе! Бо без скромної, але розумної впевненості у власних силах неможливо бути успішним чи щасливим»
Багатюк Наталія Олегівна
ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА З ВИХОВНОЇ РОБОТИ.
Учитель початкових класів вищої категорії. Має педагогічне звання «Старший учитель». Тридцятирічний досвід поряд з молодшими школярами та використання сучасних технологій дає можливість у кожній дитині розвинути власний інтелект, активізувати процеси пізнання світу. Виявляючи і розвиваючи творчий потенціал в атмосфері взаємоповаги, любові і добра, створює умови для самоактуалізації особистості, задоволення її духовних потреб. Шляхом переведення елементів зовнішнього світу у внутрішнє «Я», здійснює соціальну адаптацію дитини, а головними чинниками цього стають навчання та виховання.
Верьовкіна Ганна Володимирівна
ВЧИТЕЛЬ ІНФОРМАТИКИ.
Кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри математичної фізики Київського національного університету імені Тараса Шевченка з 1998 року.
Касьяненко Олена Олегівна
ВЧИТЕЛЬ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ.
Викладач з 15-річним педагогічним стажем. Шукає, удосконалює та використовує різноманітні методи та підходи у викладанні англійської мови, залежно від вікової групи учнів, їх пізнавальних потреб та інтересів. Професiйне кредо: «Всю душу, всi знання вiддай учням". Щоб не перетворювати навчання в нудне заняття, прагне до постiйноi змiни дiяльностi.Легко i ефективно вивчати iноземну мову дозволяють конкурси, квести та iгри на її уроках.
Ісадкова Кристина В’ячеславівна
ПРАКТИЧНИЙ ПСИХОЛОГ.
Для Кристини В’ячеславівни це не просто професія, а певний стиль життя та мислення. Дотримується погляду, що краще самої людини ніхто не знає її потреб і що може зробити її щасливою. Тому Кристина В’ячеславівна завжди працює в системі цінностей дитини, що допомагає знайти відповіді, які «приховані» в її підсвідомому. Вважає, що місія психолога – допомогти знайти учню його власний, унікальний шлях до щастя. Керується життєво-педагогічним кредо: «В кожній дитині – сонце. Тільки дайте йому світити.
Петрова Тамара Олександрівна
ВЧИТЕЛЬ МАТЕМАТИКИ.
Кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри математичного аналізу Київського національного університету імені Тараса Шевченка з 1991 року, працювала в Українському Фізико - Математичному ліцеї (УФМЛ) при КНУ імені Тараса Шевченка.
Килимник Вікторія Володимирівна
ВЧИТЕЛЬ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ.
Освіта: повна вища
Закінчила НУФВСУ за спеціальністю «вчитель фізичного виховання; менеджмент та управління фізичним вихованням та спортом»
Педагогічний стаж – 9 років
Вчитель І категорії.
Педагогічне кредо: «Не має більшої краси, ніж здоров’я”
Липованчук Ірина Іванівна
ВЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ.
Магістр педагогічних дисциплін, фахівець вищої кваліфікаційної категорії.
Педагогічний стаж - 15 років.
Вважаю, що головне завдання вчителя навчити дитину самостійно вчитися, визначати пріоритети, орієнтуватися у великому інформаційному просторі, розвивати гнучкість мислення та інтерес учнів до навчання.
Куришко Юлія Анатоліївна
ВЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ.
Як сказав про вчителя відомий педагог С. Л. Соловейчик: «Він актор, але його глядачі і слухачі не аплодують йому. Він скульптор, але його роботи ніхто не бачить. Він лікар, але його пацієнти рідко дякують за лікування та далеко не завжди бажають лікуватися. Де ж йому взяти сили для щоденного натхнення? Тільки в самому собі, тільки у свідомості величі своєї справи».
На мою думку, викладання вимагає повної самовіддачі, цілковитої витрати розумових, фізичних та духовних сил. Я завжди намагаюсь знайти індивідуальний підхід до учня, бо кожна дитина має свій неперевершений талант від природи, а головна моя задача – допомогти розкритись його здібностям.
Золотіна Людмила Валеріївна
ВЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ.
Магістр педагогічних дисциплін. Педагогічний стаж 7 років. Педагогічне кредо: «Ставитися до учня як до особистості, надавати йому можливість до саморозвитку, враховувати його можливості, особливості і здібності».
Сидоренко Валерія Петрівна
ХОРЕОГРАФ.
Освіта – Київський національний університет культури й мистецтв (сучасна хореографія). Має досвід роботи з дітьми різного віку, які є учасниками міських і обласних танцювальних і хореографічних фестивалів та конкурсів. Любить й живе своєю справою, відкриє потенціал до танців у будь-чкої дитини, бо володіння власним тілом – це прекрасно.
Герасимчук Тетяна Григорівна
ВЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ.
Загальний стаж педагогічної діяльності 17 років.
Вища кваліфікаційна категорія.
Освіта : спеціаліст, Переяслав – Хмельницький ДПУ ім. Г. С. Сковороди – 2001р., початкове навчання.
Метою фахової діяльності є формування стійкої мотивації до навчання, розширення й поглиблення уявлень про навколишній світ, інтелектуальний розвиток учнів.
Педагогічне кредо :
Людина, що нічого не знає може навчитися.
Справ тільки в тому, щоб запалити в ній бажання вчитися.
Грянко Юлія Анатоліївна
ВЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ТА УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ.
Має вищу освіту. Досвід роботи – 10 років. Спеціаліст 2 категорії. Для мене головне в моїй професії любити дитину, вірити в її безмежні можливості, поважати, розуміти, довіряти. Вчитись разом з учнями, бути поряд з ними і дати змогу відчути себе винахідниками.
Дьякова Світлана Георгіївна
ВЧИТЕЛЬ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА.
Педагогічний стаж – 26 років. Педагогічне кредо: «Правильно навчає той, хто навчає цікаво»