Колектив

test

Мурзіна Юлія Вікторівна
ДИРЕКТОР ШКОЛИ "ЯМБ"
Викладач математики, учитель економіки.
Має великий адміністративний та викладацький досвід.
Переконана, що кожна дитина – неповторна особистість зі своїми здібностями і талантами, які в сучасному шкільному освітньому середовищі повинні максимально розвиватись; завдання сучасної школи – навчити дитину думати, навчити вчитися впродовж життя, дружити і мріяти.
Любить навчати дітей математиці, пишається їх успіхами.
У роботі та житті дотримується принципу: «успіх – це ще не крапка, невдача – це ще не кінець. Вірте в себе! Бо без скромної, але розумної впевненості у власних силах неможливо бути успішним чи щасливим»
Шендеровська Любов Василівна
ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА З НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ
Педагогічний стаж – 33 роки. Закінчила Тернопільський державний педагогічний університет із відзнакою. Учитель української мови та літератури, «Відмінник освіти України», нагороджена грамотами МОН України. Переможець Всеукраїнського конкурсу «Кращий заступник директора з навчально - виховної роботи». Автор наукового посібника «Інновації у навчанні»( 2015) та чотирьох поетичних збірок: «Правда - в синіх зорях сина» (2005), «Несподівано-негадано» (2009), «Ніколи не пізно» (2012), «Віра. Надія? Любов!» (2018).
Кредо учителя: « Є професія у світі –
Серце віддавати дітям!
Серце вчителя безкрає,
Як би він його не краяв».
Багатюк Наталія Олегівна
ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА З ВИХОВНОЇ РОБОТИ.
Учитель початкових класів вищої категорії. Має педагогічне звання «Старший учитель». Тридцятирічний досвід поряд з молодшими школярами та використання сучасних технологій дає можливість у кожній дитині розвинути власний інтелект, активізувати процеси пізнання світу. Виявляючи і розвиваючи творчий потенціал в атмосфері взаємоповаги, любові і добра, створює умови для самоактуалізації особистості, задоволення її духовних потреб. Шляхом переведення елементів зовнішнього світу у внутрішнє «Я», здійснює соціальну адаптацію дитини, а головними чинниками цього стають навчання та виховання.
Мосіюк Діна Вікторівна
ПРАКТИЧНИЙ ПСИХОЛОГ.
Освіта: вища психологічна.
Люблю життя у всіх його проявах та дуже люблю свою роботу. Допомогти дитині, знайти свій шлях, вирішити проблему, відчувати себе щасливою, побачити посмішку і світло в її очах – це те, заради чого я вибрала свою професію. Кожна дитина – маленька особистість, яка заслуговує гідного ставлення та підтримки.
Касьяненко Олена Олегівна
ВЧИТЕЛЬ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ.
Викладач з 15-річним педагогічним стажем. Шукає, удосконалює та використовує різноманітні методи та підходи у викладанні англійської мови, залежно від вікової групи учнів, їх пізнавальних потреб та інтересів. Професiйне кредо: «Всю душу, всi знання вiддай учням". Щоб не перетворювати навчання в нудне заняття, прагне до постiйноi змiни дiяльностi.Легко i ефективно вивчати iноземну мову дозволяють конкурси, квести та iгри на її уроках.
Пінчук Ірина Геннадіївна
ВЧИТЕЛЬ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Закінчила Київський Національний Лінгвістичний університет. Вільно володію іноземними мовами і не зупиняюся на досягнутому. Маю досвід підготовки учнів до міжнародних іспитів: MOVERS, FLYERS, KET, PET. Багаторічний досвід у спілкуванні з носіями мови. Є автором статті: «Психологічні аспекти сприйняття навчального матеріалу при вивченні англійської мови »
Моє кредо: «Вчитель - це унікальна професія, віддаючи -ти здобуваєш, навчаючи-ти вчишся, з набуттям досвіду-ти стаєш молодшим»
Гречко Аліна Сергіївна
ВЧИТЕЛЬ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ.
Освіта: вища, філологічна, магістр.
Багато подорожувала, відвідала більш ніж 15 країн, брала участь в міжнародному волонтерському проєкті «Erasmus+» (Gaziantep, Turkey), де допомогала реалізовувати соціальні заходи, обмінювалася досвідом, навчала дітей та дорослих англійської.
На заняттях використовую різні інноваційні технології навчання, ігрові та комунікаційні формати для кращого засвоєння матеріалу. Розвиваю пізнавальний інтерес дітей до англомовного світу та культури для подальшого використання знань в повсякденному житті, роботі, подорожах.
Машкова Людмила Миколаївна
ВЧИТЕЛЬ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ
Закінчила Київський національний лінгвістичний університет та викладає другу за популярністю мову у Європі вже більше 15 років. За цей час підготувала кілька десятків учнів до мовних іспитів (DSD, Goethe-Zertifikat, TestDaf) та до вступу за кордон.
«Скільки мов ти знаєш - стільки разів ти людина» (Й.В. фон Гете)
Переконана, що для сучасної людини вміння вільно спілкуватись кількома іноземними мовами – шлях до успішного, необмеженого кордонами, розвитку.
Сидоренко Валерія Петрівна
ХОРЕОГРАФ.
Освіта – Київський національний університет культури й мистецтв (сучасна хореографія). Має досвід роботи з дітьми різного віку, які є учасниками міських і обласних танцювальних і хореографічних фестивалів та конкурсів. Любить й живе своєю справою, відкриє потенціал до танців у будь-чкої дитини, бо володіння власним тілом – це прекрасно.
Петрова Тамара Олександрівна
ВЧИТЕЛЬ МАТЕМАТИКИ.
Кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри математичного аналізу Київського національного університету імені Тараса Шевченка з 1991 року, працювала в Українському Фізико - Математичному ліцеї (УФМЛ) при КНУ імені Тараса Шевченка.
Килимник Вікторія Володимирівна
ВЧИТЕЛЬ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ.
Освіта: повна вища
Закінчила НУФВСУ за спеціальністю «вчитель фізичного виховання; менеджмент та управління фізичним вихованням та спортом»
Педагогічний стаж – 9 років
Вчитель І категорії.
Педагогічне кредо: «Не має більшої краси, ніж здоров’я”
Холошевська Катерина Петрівна
ВЧИТЕЛЬ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.
Закінчила Житомирський державний педагогічний інститут ім. І.Франка. Вища категорія, педагогічний стаж – 16 років.
Перед собою ставить завдання пошуку та реалізації нових підходів до оновлення змісту викладання зарубіжної літератури, розвитку дитячої обдарованості, впровадження педагогічних інновацій. Вважає, що діяльнісний підхід при вивченні літератури має пріоритетне значення, оскільки сприяє розвитку мислення, творчості, формуванню практичних умінь особистості.
Кредо учителя: «Вмій відчувати біля себе людину, вмій розуміти її душу, бачити в її очах складний духовний світ». В. Сухомлинський
Липованчук Ірина Іванівна
ВЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ.
Магістр педагогічних дисциплін, фахівець вищої кваліфікаційної категорії.
Педагогічний стаж - 15 років.
Вважаю, що головне завдання вчителя навчити дитину самостійно вчитися, визначати пріоритети, орієнтуватися у великому інформаційному просторі, розвивати гнучкість мислення та інтерес учнів до навчання.
Куришко Юлія Анатоліївна
ВЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ.
Як сказав про вчителя відомий педагог С. Л. Соловейчик: «Він актор, але його глядачі і слухачі не аплодують йому. Він скульптор, але його роботи ніхто не бачить. Він лікар, але його пацієнти рідко дякують за лікування та далеко не завжди бажають лікуватися. Де ж йому взяти сили для щоденного натхнення? Тільки в самому собі, тільки у свідомості величі своєї справи».
На мою думку, викладання вимагає повної самовіддачі, цілковитої витрати розумових, фізичних та духовних сил. Я завжди намагаюсь знайти індивідуальний підхід до учня, бо кожна дитина має свій неперевершений талант від природи, а головна моя задача – допомогти розкритись його здібностям.
Золотіна Людмила Валеріївна
ВЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ.
Магістр педагогічних дисциплін. Педагогічний стаж 7 років. Педагогічне кредо: «Ставитися до учня як до особистості, надавати йому можливість до саморозвитку, враховувати його можливості, особливості і здібності».
Герасимчук Тетяна Григорівна
ВЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ.
Загальний стаж педагогічної діяльності 17 років.
Вища кваліфікаційна категорія.
Освіта : спеціаліст, Переяслав – Хмельницький ДПУ ім. Г. С. Сковороди – 2001р., початкове навчання.
Метою фахової діяльності є формування стійкої мотивації до навчання, розширення й поглиблення уявлень про навколишній світ, інтелектуальний розвиток учнів.
Педагогічне кредо :
Людина, що нічого не знає може навчитися.
Справ тільки в тому, щоб запалити в ній бажання вчитися.
Грянко Юлія Анатоліївна
ВЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ТА УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ.
Має вищу освіту. Досвід роботи – 10 років. Спеціаліст 2 категорії. Для мене головне в моїй професії любити дитину, вірити в її безмежні можливості, поважати, розуміти, довіряти. Вчитись разом з учнями, бути поряд з ними і дати змогу відчути себе винахідниками.
Малецька Христина Олексіївна
ВЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ.
Спеціаліст другої категорії. Педагогічний стаж – 5 років. Педагогічне кредо: «Вчитель – помічник у пошуку дитиною шляху до досконалості». Освітній процес організовує з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей учнів. У роботі використовує інтерактивні методи та інноваційні технології. Діти для неї - це не тільки учні, а й друзі, партнери і помічники.
Черняхович Наталія Миколаївна
ВЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ.
Спеціаліст вищої категорії. Стаж роботи - 20 років. У своїй педагогічній діяльності керується наступними правилами: ніколи не зупинятися не досягнутому, ділитися з учнями своїм досвідом, зацікавлювати,мотивувати, надихати; йти в ногу із сучасністю, співпрацювати з батьками. Її педагогічне кредо: "Любов і повага учнів, цікавість та допитливість в їх очах, бажання вчитися - найбільша винагорода для вчителя!"
Я щоранку заходжу у клас,
На дитячих обличчях усміх.
Що я варта, діти, без вас?
Ви - натхнення моє, мій успіх!
МАКСИМЕЙКО ЯНІНА АНАТОЛІЇВНА
ВЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Вища педагогічна освіта. Педагогічний стаж - 5 років. Життєве кредо: «Вік живи - вік учись».
Педагогічне кредо: "Єдиний шлях, який веде до знання - це діяльність" Бернард Шоу.
Захоплюється обраною справою. Передає знання своїм учням, об’єктивно оцінює результати, перспективи. Має нестримне бажання постійно зростати професійно, самовдосконалюватись, розширювати власний кругозір. Справжній вчитель не перестає здобувати нові знання все життя, бо педагогіка – це наука, яка не стоїть на місці, це постійний рух вперед, у ногу з часом.
Швець Катерина Сергіївна
ВИХОВАТЕЛЬ ГРУПИ ПОДОВЖЕННОГО ДНЯ.
Закінчила Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, бакалавр філософії, вчитель філософських та гуманітарних дисциплін, релігієзнавець. Здобуває ступінь магістра філософії. Досліджує казки та їх вплив на дитину.
Вважає, що шлях до ідеального суспільства складається з виховання в людині чесності, людяності, чутливості, взаєморозуміння, а також бажання розвиватися і навчатися, які потрібно плекати від самого народження. Виховуючи дитину, потрібно власним прикладом демонструвати зазначені якості та вкладати в неї всю свою любов, адже тільки любов здатна породжувати любов. Найбільш важливим в розвитку дитини вбачає розкриття її творчого потенціалу.