Освіта

test

Педагоги НВК «ЯМБ» в своїй роботі використовують елементи методик видатних педагогів: В. Сухомлинського, С. Русової, Нікітіних, К. Орфа. На заняттях з вихователями діти займаються розвитком зв'язного мовлення, математичних, творчих здібностей, логічного мислення, сенсорики, розвитком дрібної моторики, уваги, пам'яті.

Детский сад

Паралельно в команді з вихователями працюють:

  • Психолог, який сприяє психологічному розвитку дитини. На своїх заняттях, які проводяться 2 рази на тиждень, використовує елементи арт-терапії, казкотерапії, пісочної терапії, а також елементи розвиваючих програм.
  • Логопед, який на своїх заняттях проводить корекцію звуковимови, поповнює словниковий запас дошкільників, працює над розвитком дрібної моторики дошкільнят, проводить заняття з підготовки дітей до школи, з навчання грамоті.
  • Викладач по образотворчої діяльності, 2 рази на тиждень проводить різні заняття за авторською програмою, використовуючи традиційні і нетрадиційні техніки, прищеплює дітям основи художнього смаку.
  • Хореограф проводить заняття 3 рази на тиждень. Заняття з хореографії сприяють зміцненню здоров'я, профілактиці плоскостопості, правильну поставу, розвитку емоційної сфери, образного мислення. На занятті діти вчаться пластично рухатися, відчувати ритм і слухати музику, використовуються елементи ритміки. Програма побудована відповідно до вікових особливостей дітей.
  • 3 рази на тиждень в ігровій формі проходить заняття з викладачем англійської мови, яка працює по ефективною з усіх існуючих програм «Сookie and Friends». Методика навчання за даною програмою враховує всі особливості вікового розвитку дитини від 3-х до 7 років. Разом з викладачем діти співають, грають в цікаві рухливі і пізнавальні ігри, малюють, танцюють. Така активна діяльність допомагає стимулювати у дітей інтерес до навчання англійської мови та підтримувати їх інтерес. Після кожного рівня дитина набуває цілий комплекс необхідних знань, умінь, навичок.

Різнобічні види діяльності сплановані таким чином, щоб відповідати запитам кожної дитини на даному етапі і рівні її розвитку.